wtorek, 30 lipca 2013

Nowość -Fallen Angel

Doszła nowa kolekcja Fallen Angel więc pora zrobić stylizacje.
Niby zwykła apaszka ale w tej apaszce jest coś pięknego ,bardzo dobrze sprawdza się w stylizacji .Podoba wam się apaszka?


Przygotowałem dwie stylizacje które mi się bardzo podobają mają w sobie to coś.W pierwszej stylizacji wykorzystałem piękną koszulę i plecak które ze sobą w spółgrają jak kropla w krople ,ta koszula sprawdza się w wielu świetnych stylizacji .Natomiast druga stylizacja to zastosowanie czerni i czerwieni (kolory apaszki) bardzo dobrze dopasowałem kolory do siebie .Wzory nie zawsze pasują ale dodałem plecak który nie jest czarno-czerwony lecz we wzory bardzo mi się podoba to połączenie i jak najbardziej wygląda to świetnie.Mi osobiście podoba się stylizacja druga .A wam która się podoba?



Czapka-Mr
Koszula-Mr.
Okulary-HBW
Futerko-Archive
Spodnie-Mr
Bransoletka-RIO
Apaszka-Fallen Angel
Plecak-Fudge
Buty 1-Fudge 
Buty 2-Fudge



Czapka-Mr
Kurtka-Fallen Angel
Apaszka-Fallen Angel
Bluzka-nie wyświetla się
Spodnie-Fallen Angel
Plecak-Mr
Buty-Fallen Angel

Co sądzicie o apaszce?
Która stylizacja lepsza?



10 komentarzy:

Dominik pisze...

Nigdy nie widziałem więcej błędów interpunkcyjnych i językowych. :O

Patryk vel Patryk.Majczak pisze...

laptop mi nie wyświetla błędów sry.

Natalia pisze...

Ta apaszka nie pasuje do pierwszej stylizacji,chybaże bez tego futra.
Ps. Ja też mam laptopa i podkreśla błędy.

Unknown pisze...

Fajna stylizacja :)

jula1807

Unknown pisze...

Pierwsa lepsza nie musze nic czytać żeby to wiedzieć ;)

misiaczek007 pisze...

Szczerze to bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Pierwsza nie zachwyca, wydaję mi się zwykła i przekombinowana. :)

misiaczek007

misiaczek007 pisze...

Szczerze to bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Pierwsza nie zachwyca, wydaję mi się zwykła i przekombinowana. :)

misiaczek007

Cześć! Mogę Cię zjeść? pisze...

Mimo,że apaszka mi się nie podoba,to stylizacje,jakie z nią zrobiłeś są fajne.Niezbyt podoba mi się połączenie futra z apaszką w pierwszej stylizacji,ale całość ogólnie fajnie się prezentuje.Druga stylizacja jest prosta,ale piękno tkwi w prostocie :)
Diana.Miss2

Anonimowy pisze...

Wow, this paragraph is good, my sister is analyzing such things, therefore I am going to inform her.


Feel free to visit my web blog AC Servie And Repair Services Houston

Anonimowy pisze...

Awesome post.

Feel free to surf to my page: best weight loss
plan ()

Followers